Jūs izmantojat novecojušu internetpārlūkprogrammu. Labāka rezultāta iegūšanai, lūdzu atjaunojiet internetpārlūkprogrammas versiju.
X
Meklēt
15:00
Pirkumu grozs
Tukšs
 Biļete(s)
VisiMūzikaTeātrisSportsĢimeneiFestivālsSemināriDāvanu kartesKinoFestivāls Baltijas Pērle
Biežāk uzdotie jautājumi

 

PAR MĀJAS LAPU

 

  • Jautājums - Esmu reģistrējies lietotājs, taču aizmirsu lietotājvārdu un paroli. Vai man jāreģistrējas no jauna? 
  • Atbilde - Mēs varam Jums nosūtīt paroli uz e-pasta adresi, ko norādījāt reģistrējoties. Lietotājvārds paliks tāds pats kā iepriekš, taču parole tiks mainīta. Lai to saņemtu, lūdzu nosūtiet pieprasījuma e-pastu, norādot savu vārdu, uzvārdu un adresi (dzīvesvietas) uz e-pasta adresi: info@bilesuserviss.lv
  • Jautājums - Esmu iegājis Jūsu mājas lapā, taču nekādā veidā vairs nevaru atrast sākotnējo lapu.
  • Atbilde - Pirmā lapa ir pieejama, nospiežot uz BIĻEŠU SERVISS logo, kas atrodas lapas augšējā kreisajā stūrī. 
  • Jautājums - Veicot pirkumu Jūsu i-veikalā maksājuma veikšanas sadaļā ir prasīts CVC 2 kods - kas tas par kodu un kur man to meklēt?
  • Atbilde - CVC 2 kods ir drošības kods, kas atrodas Jūsu maksājuma kartes aizmugurē pie paraksta līnijas. Atbilstošajā ailītē jāievada pēdējie 3 šī koda cipari. Ja Jūsu kartei šāda koda nav, lūdzu griezieties savā bankā.
  • Jautājums - Kāpēc dažas dienas pirms pasākuma es nevaru nopirkt biļetes internetā?
  • Atbilde - Ja kā biļešu saņemšanas veidu neesat izvēlējies i-biļeti, biļešu apmaksa ar maksājumu kartēm vai izmantojot internetbanku tiek pārtraukta 7 dienas pirms pasākuma norises datuma, lai varētu nodrošināt biļešu piegādi. Jūs joprojām varat iegādāties i-biļeti - līdz pat 2 stundām pirms konkrētā pasākuma sākuma.
  • Jautājums - Jūsu mājas lapa jau otro nedēļu uzrāda pasākumus, kuri ir beigušies, vai Jūs nevarētu izvietot jaunu informāciju? Arī interneta veikals nestrādā.
  • Atbilde - Biežākais šādu sūdzību iemesls ir direktorija Pagaidu interneta faili (Temporary Internet files), kura uzkrāj informāciju par visām internetā apmeklētajām mājas lapām. Lai to novērstu, lūdzu, izdzēsiet šos failus. [Windows XP versijai -> No augšējās komandu rindas izvēlieties Tools(Rīki) -> Internet Options (Interneta iestatījumi) -> Temporary Internet files [Pages you view on the Internet are stored in a special folder for quick viewing later(Internetā aplūkotās lapas tiek saglabātas konkrētā direktorijā ātrākai to apskatei vēlāk)] -> Delete files (dzēst failus) -> Jaunajā logā OK.].
    • ! Ja neesat pārliecināti par savām zināšanām šādu operāciju veikšanai, lūdzu sazinieties ar savu datora administratoru!

PAR PASĀKUMIEM

 

  • Jautājums - Labdien, man interesē, kādēļ pie jums vakar nevarēja iegādāties biļetes uz XX koncertu, ja koncertzālē vēl bija daudz brīvu vietu?
  • Atbilde - Biļešu skaitu, kas tiks pārdots BIĻEŠU SERVISS tīklā, nosaka pasākuma organizators.
  • Jautājums - Labdien! Sakiet vai taisnība, ka šogad Latvijā uzstāsies grupa XX! Ja jā, tad, kur notiks koncerts, un cik tas maksās?
  • Atbilde - BIĻEŠU SERVISS nodarbojas ar biļešu izplatīšanu, nevis ar koncertu organizēšanu. Apstiprināt vai noliegt informāciju par kādas grupas uzstāšanos nevaram, ja vien biļetes uz šo koncertu netiek izplatītas mūsu tīklā.

PAR BIĻETĒM

  • Jautājums - Vai iespējama biļešu maiņa/ atpakaļ atgriešana?
  • Atbilde - Saskaņā ar noteikumiem, kuri norādīti uz biļetes, ja pasākums notiek paredzētajā vietā un laikā, biļešu maiņa/ atpakaļ atgriešana nav iespējama.
  • Jautājums - Esam iegādājušies biļetes uz koncertu, bet nejauši sanāca tās saplēst. Kad mēģinājām tās salīmēt ar līmlenti, secinājām, ka tās izskatās saburzītas un izgludinājām. Tad pamanījām, ka biļetes ir kļuvušas melnas. Kā varat mums palīdzēt? 
  • Atbilde - "UZMANĪBU - tieša saules vai karstuma iedarbība var sabojāt biļeti!!!" Šāds teksts ir rakstīts uz katras biļetes. Ja biļete ir sabojāta, to iespējams atjaunot pēc ekspertīzes veikšanas. Dublikāti tiek izgatavoti tikai gadījumā, ja cilvēks spēj sniegt izsmeļošu informāciju par biļetes iegādi un uzrādīt sabojāto biļeti. Dublikāta izgatavošana ir maksas pakalpojums.
  • Jautājums- Vai ar i-biļeti, uz kuras ir rakstīts pircēja vārds, uzvārds, pasākumu var apmeklēt arī cita persona?
  • Atbilde- Ja esiet iegādājies i-biļeti, pie ieejas pasākumā personas identitāte netiek noskaidrota, līdz ar to biļeti variet nodot arī trešās personas rīcībā.
  • Jautājums - Vai „i-biļetes” ir jādrukā krāsainas vai melnbaltas?
  • Atbilde- Ieeju pasākumā nodrošina jebkuras krāsas izdrukas i-biļete (gan krāsainas, gan melnbaltas).
  • Jautājums - Iegādājoties biļetes jūsu interneta veikalā, norādīju, ka vēlos tās saņemt ar kurjerpastu. Kad tās tiks man piegādātas?
  • Atbilde - Biļešu piegāde notiek tikai pēc maksājuma veikšanas, ne ātrāk kā piektajā darba dienā. Kurjeram nav tiesību saņemt no klienta maksājumus par pasūtījumu!

 

VisiMūzikaTeātrisSportsĢimeneiFestivālsSemināriDāvanu kartesKinoFestivāls Baltijas Pērle
Piegāde ar kurjeru Latvijā 8,54 EUR | Piegāde ārpus Latvijas 12,81 - 77,01 EUR(Cenā iekļauts PVN 21%)
Izņemšana noteiktās kasēs (Cena 1,76+PVN 21% 0,37)
I-BIĻETE (pdf formātā - izprintē pats.) EUR 1.42 (Cenā iekļauts PVN 21%) Apmaksa iespējama ar Swedbank, Nordea, SEB, DNB un Citadele internetbanku starpniecību
SMS biļete | LVL 0.50 - par biļeti (Cenā iekļauts PVN 21%) Apmaksa iespējama ar Swedbank, Nordea, SEB, DNB un Citadele internetbanku starpniecību
Izņemšana NARVESEN e-kasēs (Cena 1,17+PVN 21% 0,25)
Uzmanîbu!
Šobrīd mājaslapas apmeklētāju skaita limits ir pārsniegts.
Lūdzu uzgaidiet! Jūsu pieprasījums tiks apstrādāts rindas kārtībā.
Neaizveriet interneta pārlūkprogrammas logu, pretējā gadījumā sesija tiks pārtraukta.
Paldies par Jūsu pacietību!
Pârtraukt pieprasîjumu, biïetes iegâdâðos tirdzniecîbas vietâ!